Spis treści

b'\n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Liczby i dzia\xc5\x82ania
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Figury na p\xc5\x82aszczy\xc5\xbanie
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Liczby na co dzie\xc5\x84
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n
\n \n
\n\n \n\n
\n \n
\n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Matematyka na co dzie\xc5\x84
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n
\n \n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Pola wielok\xc4\x85t\xc3\xb3w
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Procenty
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Liczby dodatnie i ujemne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Wyra\xc5\xbcenia algebraiczne i r\xc3\xb3wnania
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Figury przestrzenne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\n
\n

Tematy kolekcji

\n

\n \n \n \n Matematyka,\n \n \n \n \n \n klasa 6,\n \n \n \n \n \n zestaw 71,\n \n \n \n \n \n Pr\xc4\x99dko\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n \n \n zestaw 30,\n \n \n \n \n zestaw 18,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych II,\n \n \n \n zestaw 36,\n \n \n \n U\xc5\x82amki zwyk\xc5\x82e i dziesi\xc4\x99tne II,\n \n \n \n zestaw 73,\n \n \n \n Korzystanie ze wzor\xc3\xb3w II,\n \n \n \n zestaw 16,\n \n \n \n Dodawanie i odejmowanie liczb II,\n \n \n \n zestaw 103,\n \n \n \n Obliczanie liczby,\n \n \n \n gdy dany jest jej procent,\n \n \n \n zestaw 66,\n \n \n \n Odczytywanie informacji z tabel I,\n \n \n \n zestaw 24,\n \n \n \n Dzielenie liczb ca\xc5\x82kowitych i u\xc5\x82amk\xc3\xb3w I,\n \n \n \n zestaw 67,\n \n \n \n Odczytywanie informacji z tabel II,\n \n \n \n Odczytywanie informacji z wykres\xc3\xb3w II,\n \n \n \n zestaw 50,\n \n \n \n Czworok\xc4\x85ty I,\n \n \n \n zestaw 109,\n \n \n \n Dodawanie liczb dodatnich i ujemnych,\n \n \n \n zestaw 119,\n \n \n \n Obliczanie warto\xc5\x9bci wyra\xc5\xbce\xc5\x84 algebraicznych,\n \n \n \n zestaw 76,\n \n \n \n Od\xc5\xbcywianie,\n \n \n \n zestaw 44,\n \n \n \n \xc5\x9arednia arytmetyczna,\n \n \n \n zestaw 45,\n \n \n \n Proste i odcinki,\n \n \n \n zestaw 127,\n \n \n \n Rozwi\xc4\x85zywanie zada\xc5\x84 tekstowych z zastosowaniem r\xc3\xb3wna\xc5\x84 I,\n \n \n \n zestaw 52,\n \n \n \n Wielok\xc4\x85ty,\n \n \n \n zestaw 140,\n \n \n \n Obj\xc4\x99to\xc5\x9b\xc4\x87 graniastos\xc5\x82upa II,\n \n \n \n zestaw 56,\n \n \n \n K\xc4\x85ty w tr\xc3\xb3jk\xc4\x85tach,\n \n \n \n zestaw 26,\n \n \n \n Dzielenie sposobem pisemnym I,\n \n \n \n zestaw 115,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ania na liczbach ca\xc5\x82kowitych,\n \n \n \n zestaw 108,\n \n \n \n Dodawanie liczb ca\xc5\x82kowitych,\n \n \n \n zestaw 4,\n \n \n \n Liczby naturalne wok\xc3\xb3\xc5\x82 nas II,\n \n \n \n zestaw 64,\n \n \n \n Zaokr\xc4\x85glanie liczb,\n \n \n \n zestaw 23,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie liczb ca\xc5\x82kowitych i u\xc5\x82amk\xc3\xb3w II,\n \n \n \n zestaw 43,\n \n \n \n Obliczanie NWW i NWD dw\xc3\xb3ch liczb,\n \n \n \n zestaw 139,\n \n \n \n Obj\xc4\x99to\xc5\x9b\xc4\x87 graniastos\xc5\x82upa I,\n \n \n \n zestaw 142,\n \n \n \n Ostros\xc5\x82up II,\n \n \n \n zestaw 96,\n \n \n \n Jaki to procent? \xe2\x80\x93 obliczenia za pomoc\xc4\x85 kalkulatora,\n \n \n \n zestaw 77,\n \n \n \n Zakupy,\n \n \n \n zestaw 120,\n \n \n \n Upraszczanie wyra\xc5\xbce\xc5\x84 algebraicznych I,\n \n \n \n zestaw 95,\n \n \n \n Jaki to procent? II,\n \n \n \n zestaw 1,\n \n \n \n Liczby naturalne I,\n \n \n \n zestaw 121,\n \n \n \n Upraszczanie wyra\xc5\xbce\xc5\x84 algebraicznych II,\n \n \n \n zestaw 65,\n \n \n \n Kalkulator,\n \n \n \n zestaw 40,\n \n \n \n Sposoby na zadania tekstowe II,\n \n \n \n zestaw 80,\n \n \n \n Czas,\n \n \n \n zestaw 32,\n \n \n \n Kolejno\xc5\x9b\xc4\x87 wykonywania dzia\xc5\x82a\xc5\x84 I,\n \n \n \n zestaw 111,\n \n \n \n Odejmowanie liczb dodatnich i ujemnych,\n \n \n \n zestaw 86,\n \n \n \n Pole tr\xc3\xb3jk\xc4\x85ta I,\n \n \n \n zestaw 48,\n \n \n \n Tr\xc3\xb3jk\xc4\x85ty I,\n \n \n \n zestaw 136,\n \n \n \n Pole powierzchni graniastos\xc5\x82upa prostego I,\n \n \n \n zestaw 143,\n \n \n \n Bry\xc5\x82y obrotowe,\n \n \n \n zestaw 107,\n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie liczb dodatnich i ujemnych,\n \n \n \n zestaw 12,\n \n \n \n Dodawanie liczb naturalnych i u\xc5\x82amk\xc3\xb3w II,\n \n \n \n zestaw 101,\n \n \n \n Obni\xc5\xbcki i podwy\xc5\xbcki I,\n \n \n \n zestaw 21,\n \n \n \n Przybli\xc5\xbcenia u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych,\n \n \n \n zestaw 33,\n \n \n \n Kolejno\xc5\x9b\xc4\x87 wykonywania dzia\xc5\x82a\xc5\x84 II,\n \n \n \n zestaw 22,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie liczb ca\xc5\x82kowitych i u\xc5\x82amk\xc3\xb3w I,\n \n \n \n zestaw 138,\n \n \n \n Jednostki obj\xc4\x99to\xc5\x9bci,\n \n \n \n zestaw 69,\n \n \n \n Odczytywanie informacji z diagram\xc3\xb3w II,\n \n \n \n zestaw 62,\n \n \n \n Skala na mapach i planach I,\n \n \n \n zestaw 63,\n \n \n \n Skala na mapach i planach II,\n \n \n \n zestaw 55,\n \n \n \n Symetria w otoczeniu cz\xc5\x82owieka,\n \n \n \n zestaw 114,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie i dzielenie liczb dodatnich i ujemnych,\n \n \n \n zestaw 10,\n \n \n \n Pot\xc4\x99gowanie liczb II,\n \n \n \n zestaw 137,\n \n \n \n Pole powierzchni graniastos\xc5\x82upa prostego II,\n \n \n \n zestaw 105,\n \n \n \n Liczby dodatnie i ujemne II,\n \n \n \n zestaw 34,\n \n \n \n Kolejno\xc5\x9b\xc4\x87 wykonywania dzia\xc5\x82a\xc5\x84 III,\n \n \n \n zestaw 53,\n \n \n \n K\xc4\x85ty I,\n \n \n \n zestaw 60,\n \n \n \n Jednostki d\xc5\x82ugo\xc5\x9bci,\n \n \n \n zestaw 7,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ania pisemne na u\xc5\x82amkach dziesi\xc4\x99tnych I,\n \n \n \n zestaw 79,\n \n \n \n zestaw 37,\n \n \n \n Rozwini\xc4\x99cia dziesi\xc4\x99tne u\xc5\x82amk\xc3\xb3w zwyk\xc5\x82ych I,\n \n \n \n zestaw 41,\n \n \n \n Dzielniki,\n \n \n \n zestaw 89,\n \n \n \n Pole wielok\xc4\x85ta I,\n \n \n \n zestaw 93,\n \n \n \n Procenty i u\xc5\x82amki,\n \n \n \n zestaw 124,\n \n \n \n Rozwi\xc4\x85zywanie r\xc3\xb3wna\xc5\x84 I,\n \n \n \n Odczytywanie informacji z wykres\xc3\xb3w I,\n \n \n \n zestaw 3,\n \n \n \n Liczby naturalne wok\xc3\xb3\xc5\x82 nas I,\n \n \n \n zestaw 141,\n \n \n \n Ostros\xc5\x82up I,\n \n \n \n zestaw 5,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ania na liczbach naturalnych i u\xc5\x82amkach dziesi\xc4\x99tnych I,\n \n \n \n zestaw 131,\n \n \n \n Rozpoznawanie figur przestrzennych II,\n \n \n \n zestaw 135,\n \n \n \n Graniastos\xc5\x82up prosty,\n \n \n \n zestaw 28,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ania na u\xc5\x82amkach zwyk\xc5\x82ych I,\n \n \n \n zestaw 46,\n \n \n \n Okr\xc4\x99gi i ko\xc5\x82a,\n \n \n \n zestaw 39,\n \n \n \n Sposoby na zadania tekstowe I,\n \n \n \n zestaw 74,\n \n \n \n Podr\xc3\xb3\xc5\xbc,\n \n \n \n zestaw 9,\n \n \n \n Pot\xc4\x99gowanie liczb I,\n \n \n \n zestaw 47,\n \n \n \n Odleg\xc5\x82o\xc5\x9b\xc4\x87 punktu od prostej,\n \n \n \n zestaw 83,\n \n \n \n Pole prostok\xc4\x85ta,\n \n \n \n zestaw 58,\n \n \n \n Kalendarz,\n \n \n \n zestaw 25,\n \n \n \n Dzielenie liczb ca\xc5\x82kowitych i u\xc5\x82amk\xc3\xb3w II,\n \n \n \n zestaw 88,\n \n \n \n Pole trapezu,\n \n \n \n zestaw 78,\n \n \n \n Droga,\n \n \n \n zestaw 90,\n \n \n \n Pole wielok\xc4\x85ta II,\n \n \n \n zestaw 118,\n \n \n \n Zapisywanie wyra\xc5\xbce\xc5\x84 algebraicznych II,\n \n \n \n zestaw 91,\n \n \n \n Figury na kratce,\n \n \n \n zestaw 113,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie i dzielenie liczb ca\xc5\x82kowitych,\n \n \n \n zestaw 132,\n \n \n \n Siatka graniastos\xc5\x82upa,\n \n \n \n zestaw 106,\n \n \n \n Warto\xc5\x9b\xc4\x87 bezwzgl\xc4\x99dna liczby ca\xc5\x82kowitej,\n \n \n \n zestaw 51,\n \n \n \n Czworok\xc4\x85ty II,\n \n \n \n zestaw 84,\n \n \n \n Pole r\xc3\xb3wnoleg\xc5\x82oboku,\n \n \n \n zestaw 123,\n \n \n \n Liczba spe\xc5\x82niaj\xc4\x85ca r\xc3\xb3wnanie,\n \n \n \n zestaw 14,\n \n \n \n Odejmowanie liczb naturalnych i u\xc5\x82amk\xc3\xb3w II,\n \n \n \n zestaw 110,\n \n \n \n Odejmowanie liczb ca\xc5\x82kowitych,\n \n \n \n U\xc5\x82amek liczby II,\n \n \n \n zestaw 13,\n \n \n \n Odejmowanie liczb naturalnych i u\xc5\x82amk\xc3\xb3w I,\n \n \n \n zestaw 99,\n \n \n \n Obliczenia procentowe I,\n \n \n \n zestaw 102,\n \n \n \n Obni\xc5\xbcki i podwy\xc5\xbcki II,\n \n \n \n zestaw 92,\n \n \n \n Czym jest procent?,\n \n \n \n zestaw 61,\n \n \n \n Jednostki masy,\n \n \n \n zestaw 134,\n \n \n \n Sze\xc5\x9bciany,\n \n \n \n zestaw 11,\n \n \n \n Dodawanie liczb naturalnych i u\xc5\x82amk\xc3\xb3w I,\n \n \n \n zestaw 126,\n \n \n \n Rozwi\xc4\x85zywanie r\xc3\xb3wna\xc5\x84 III,\n \n \n \n zestaw 17,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych I,\n \n \n \n U\xc5\x82amek liczby I,\n \n \n \n zestaw 27,\n \n \n \n Dzielenie sposobem pisemnym II,\n \n \n \n zestaw 49,\n \n \n \n Tr\xc3\xb3jk\xc4\x85ty II,\n \n \n \n zestaw 54,\n \n \n \n K\xc4\x85ty II,\n \n \n \n zestaw 29,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ania na u\xc5\x82amkach zwyk\xc5\x82ych II,\n \n \n \n zestaw 133,\n \n \n \n Prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bciany,\n \n \n \n zestaw 130,\n \n \n \n Rozpoznawanie figur przestrzennych,\n \n \n \n zestaw 144,\n \n \n \n Liczby wymierne,\n \n \n \n zestaw 82,\n \n \n \n Jednostki pola,\n \n \n \n zestaw 57,\n \n \n \n K\xc4\x85ty w czworok\xc4\x85tach,\n \n \n \n zestaw 2,\n \n \n \n Liczby naturalne II,\n \n \n \n zestaw 116,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ania na liczbach dodatnich i ujemnych,\n \n \n \n zestaw 75,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ki,\n \n \n \n domy,\n \n \n \n mieszkania,\n \n \n \n zestaw 117,\n \n \n \n Zapisywanie wyra\xc5\xbce\xc5\x84 algebraicznych I,\n \n \n \n zestaw 72,\n \n \n \n Korzystanie ze wzor\xc3\xb3w I,\n \n \n \n zestaw 87,\n \n \n \n Pole tr\xc3\xb3jk\xc4\x85ta II,\n \n \n \n zestaw 20,\n \n \n \n Dzielenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych II,\n \n \n \n zestaw 35,\n \n \n \n U\xc5\x82amki zwyk\xc5\x82e i dziesi\xc4\x99tne I,\n \n \n \n zestaw 98,\n \n \n \n Diagramy procentowe II,\n \n \n \n zestaw 6,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ania na liczbach naturalnych i u\xc5\x82amkach dziesi\xc4\x99tnych II,\n \n \n \n zestaw 94,\n \n \n \n Jaki to procent? I,\n \n \n \n zestaw 122,\n \n \n \n Zapisywanie r\xc3\xb3wna\xc5\x84,\n \n \n \n zestaw 68,\n \n \n \n Odczytywanie informacji z diagram\xc3\xb3w I,\n \n \n \n zestaw 81,\n \n \n \n droga,\n \n \n \n czas,\n \n \n \n zestaw 19,\n \n \n \n Dzielenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych I,\n \n \n \n zestaw 42,\n \n \n \n Wielokrotno\xc5\x9bci,\n \n \n \n zestaw 104,\n \n \n \n Liczby dodatnie i ujemne I,\n \n \n \n zestaw 125,\n \n \n \n Rozwi\xc4\x85zywanie r\xc3\xb3wna\xc5\x84 II,\n \n \n \n zestaw 100,\n \n \n \n Obliczenia procentowe II,\n \n \n \n zestaw 15,\n \n \n \n Dodawanie i odejmowanie liczb I,\n \n \n \n zestaw 38,\n \n \n \n Rozwini\xc4\x99cia dziesi\xc4\x99tne u\xc5\x82amk\xc3\xb3w zwyk\xc5\x82ych II,\n \n \n \n zestaw 97,\n \n \n \n Diagramy procentowe I,\n \n \n \n zestaw 59,\n \n \n \n Obliczenia zegarowe,\n \n \n \n zestaw 8,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ania pisemne na u\xc5\x82amkach dziesi\xc4\x99tnych II,\n \n \n \n zestaw 85,\n \n \n \n Pole rombu,\n \n \n \n zestaw 129,\n \n \n \n Rozwi\xc4\x85zywanie zada\xc5\x84 tekstowych z zastosowaniem r\xc3\xb3wna\xc5\x84 III,\n \n \n \n zestaw 112,\n \n \n \n Dodawanie i odejmowanie liczb dodatnich i ujemnych,\n \n \n \n zestaw 128,\n \n \n \n Rozwi\xc4\x85zywanie zada\xc5\x84 tekstowych z zastosowaniem r\xc3\xb3wna\xc5\x84 II\n \n \n

\n
\n'